Nie masz jeszcze konta?
Kreskóweczki.pl
Awatar Touko Zaizen
Dodane przez Touko Zaizen
Dodane:
Podziel się na:
Następne odcinki
Oceń
ocena ogólna: 0 / ilość głosów: 0
Widziałem/am - moja ocena to:
Zagraj w gry
Komentarze
  • Oni są żałośni ani razu z nimi nie wygrali ani nie zremisowali i ciągle nie maja pewnego składu
    Komentarz dodano:
  • ok dobra ale w inazuma elewen na mistrzostwach świata czyli inazuma japan to z Okinawom było podobnie
    Komentarz dodano:
  • Ja bym wolała żeby Kirino i Fei tłumaczyć jako dziewczyny tak mi się wbiło w głowie ale to tylko moje zdanie Touko zrób jak chcesz.
    Komentarz dodano:
  • Touko tłumacz Kirino i Fei jako chłopaków. W zwykłym IE GO Kirino jest chłopcem więc może się komuś pomieszać jak tutaj będzie dziewczyną. Ale to tylko moje zdanie.
    Komentarz dodano:
  • odcinek 17 zjawi sie tu do 1h czyli kolo 15lub 15.20 juz bedzie bo dodalam.. a pzoatym jak mowilam ja bedetlumaczyla kirini i fei jako laski bo tu unas sa niby chlopcami ale ja ejszce obrabiam francuskie i hiszpanski a tam bez gadania to dziewczyny wiec mnie to dziwi.. chyba ze chcecie zeby tlumaczyc jak ochlopakow to nie ma problemu.....I przetsrzegam przed 1 co mialo miejsce w iego wczoraj/dzisiaj koles zrobil film dodal nie mogl wrzucic wczoraj i kto inny jego wrzucil pod swoim nickiem jesli tak bedzie z moimi bo czasem wrzuce na daily i moge zapomniec dodac tu a ktos doda za mnie to z gory pdoziekuje i mowie koniec i banika zaltwiam i filmy p osusuwam iw szystkie moje znikna z tad.... to jest lamanie praw dla mnie..Wiec zapamietac to ...Chyba ze napisze na czacie i dam linka zeby ktos wrzuci lto wtedy mzona ale jak tak nie bedzie a ktos toz robi to weicie wiec radze czytac uwaznie i sie pilnowac
    Komentarz dodano:
  • super odcinek.Ten Nocny Zamek fajnie wygląda:)Trzymam kciuki oby wygrali:D
    Komentarz dodano:
  • I to jest wkurzające w Inazumie, kiedy pierwszy raz zobaczyłam Kirino, to myślę sobie " O, jaka ładna dziewczynka!", a ludzie różnie tłumaczyli więc w końcu sprawdziłam i mnie zatkało.
    Komentarz dodano:
  • Nie chcę spojlerować, ale widziałam wszystkie odcinki z angielskimi napisami i pod sam koniec będzie ewidentne potwierdzenie że Fei jest chłopcem. Zresztą sami widzieliście że Fei nie ma dziewczęcego stroju. W dalszych odcinkach też będzie nosił chłopięce rzeczy.
    Komentarz dodano:
  • Dzięki Roker ^^
    Komentarz dodano:
  • Inazuma Eleven Chrono Stone "A boy who came from 200 years in the future. Along with Tenma, he is fighting to protect soccer." To chłopiec który się cofnął 200 lat w przyszłość. Wraz z tenma, walczy o to aby uratować piłke. Chodzi o Fei Lune
    Komentarz dodano:
Zaloguj lub załóż konto aby dodawać komentarze.
Odcinek 16 - Napisy Pl
Partnerzy